Biuro Obsługi Klienta

Najczęściej zadawane pytania
W jakich godzinach pracuje obsługa sklepu?
Jesteśmy do Waszej dyspozycji od poniedziałku do piątku od 8 do 16.
Czy jako monter/sklep mogę liczyć na upust?
Oczywiście, jesteśmy otwarci na współpracę hurtową. W celu uzyskania większej ilości informacji zachęcamy do kontaktu pod adresem: sklep@new-electric.pl
Gdzie produkowane są Wasze produkty?
Większość naszych produktów pochodzi z krajów Azjatyckich, w tym w szczególności Chin, Tajwanu, Korei Południowej i Japonii.
Czy oferujecie odbiór osobisty?
Niestety w obecnej chwili nie ma możliwości odbioru zamówienia osobiście – jednak nie martw się, mamy szeroką ofertę dostaw pod adres lub do punktu odbioru!
Na mojej fakturze jest błąd, jak mogę to poprawić?
Prosimy o informację mailową zawierającą numer otrzymanej faktury oraz jakie dane poprawnie powinny się na niej znajdować pod adres: korekty@big5.pl
Co mam zrobić w sytuacji, gdyby przesyłka dodarła do mnie niekompletna lub uszkodzona?
Z naszej strony dokładamy wszelkich starań, aby przesyłki przez nas nadawane były kompletne i zawierały nieuszkodzone produkty. Niestety częstą przyczyną uszkodzenia lub zdekompletowania zamówienia jest złe traktowanie paczki podczas transportu. Dlatego pierwszym i najważniejszym krokiem jest spisanie protokołu szkody z kurierem lub poprzez formularz internetowy, który udostępnia przewoźnik doręczający przesyłkę – o ile będzie to możliwe w dniu doręczenia przesyłki. Bez tego nie będziemy w stanie dochodzić naszych praw z firmą spedycyjną. Następnie prosimy o kontakt z naszym działem wsparcia technicznego pod nr telefonu 34 307 21 00 wew. 3 lub mailowo: wsparcie@big5.pl celem ustalenia dalszego postępowania.
Czy otrzymam fakturę VAT na zamówione produkty?
Tak, do wszystkich sprzedawanych przez nas produktów wystawiamy Faktury VAT.
Twoje zamówienia i dostawa
Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?
W momencie spakowania przesyłki na maila podanego do zamówienia wysyłamy odpowiednią informację. W wiadomości tej znajduje się również link do śledzenia przesyłki.
W jaki sposób otrzymam fakturę za zamówienie?
Fakturę za zamówienie wysyłamy na maila po odbiorze przesyłki od kuriera – najpóźniej dotrze do Ciebie dnia następnego.
Gdzie mogę śledzić moją paczkę?
Przesyłkę można śledzić poprzez tracking przewoźnika – odnośniki do trackingu znajdziesz tutaj: Status przesyłki
Ile wynosi czas dostawy?
Standardowy czas dostawy wynosi 1-2 dni robocze. Poinformujemy Cię, jeżeli czas dostawy miałby się wydłużyć.
Czy jest możliwość wysyłki zagranicznej?
W przypadku dostawy za granicę, zachęcamy do kontaktu mailowego: sklep@new-electric.pl lub pod nr telefonu 34 307 21 00, wew. 1
Produkty
Czy otrzymam certyfikat zgodności zakupionego produktu?
Wszystkie sprzedawane przez nas urządzenia posiadają certyfikaty CE. Jeśli stosownego certyfikatu zabrakło w opakowaniu możesz odnaleźć go tutaj: Deklaracje zgodności CE
Czy do produktu dołączona jest instrukcja obsługi w języku polskim?
Zazwyczaj instrukcja obsługi jest dołączona do zestawu. Zdarza się jednak, że w paczce może brakować papierowej wersji instrukcji, w takim wypadku znajdziesz ją tutaj: Instrukcje obsługi
Ile wynosi gwarancja na produkt?
Gwarancja, jeśli nie napisano inaczej w ofercie czy dokumentach dołączonych do zakupionego produktu, udzielona jest na czas 24 miesięcy dla osób fizycznych lub 12 miesięcy dla firm i JDG.

Akumulatory oraz baterie dołączone do wszystkich oferowanych urządzeń elektronicznych objęte są jedynie gwarancją rozruchową. Wyczerpanie możliwości działania akumulatorów na drodze eksploatacji urządzenia nie jest objęte gwarancją.

Gwarancja nie obejmuje usterek powstałych w wyniku niewłaściwego, niezgodnego z instrukcją użytkowania oraz uszkodzeń mechanicznych wynikających z działania czynników zewnętrznych.

Gwarancja działa tylko na terenie Polski. Jeśli reklamowany produkt użytkowany jest poza granicami RP to należy go dostarczyć na adres serwisu na własny koszt, a także być gotowym na pokrycie kosztu przesyłki zwrotnej, za wyjątkiem sytuacji gdy produkt ma być odesłany po naprawie na adres na terytorium Polski.
Czy towar jest dostępny?
Jeżeli produkt jest dostępny, pod ceną na karcie produktu zobaczysz etykietę ‘w magazynie’.
Reklamacje
W jaki sposób mogę zgłosić chęć zwrotu towaru?
W mailu, razem z fakturą, dołączony jest formularz zwrotu – do pobrania również tutaj: Warunki zwrotów i reklamacji. Jeśli chcesz skorzystać ze swojego prawa do zwrotu produktu w terminie 14 dni od daty zakupu, to prosimy o wypełnienie formularza zwrotu i dodanie go do paczki wraz z przesyłką zwrotną. Nie musisz nas dodatkowo informować o tym fakcie.
Kto pokrywa koszt odesłania zwracanego produktu?
W przypadku zwrotu towaru, przesyłkę zwrotną opłaca Kupujący.
Czy mogę zwrócić produkt niekompletny/uszkodzony z mojej winy?
Tak, aczkolwiek nie otrzymasz pełnej wartości zwrotu. W takich sytuacjach wyceniamy koszt skompletowania i/lub przywrócenia produktu do stanu idealnego i wartość tej wyceny odejmujemy od kwoty zwrotu.
Gdzie odesłać zwracany/reklamowany produkt?
Adres naszego magazynu, do którego należy nadać przesyłkę zwrotną/reklamacyjną to: BIG5 Magazyn, ul. Strefowa 9D; 42-202 Częstochowa (nie odbieramy paczek za pobraniem) Przesyłkę możesz nadać poprzez stronę: Wygodne zwroty
W jaki sposób mogę złożyć reklamację?
Celem złożenia reklamacji prosimy o kontakt z naszą infolinią pod nr telefonu 34 307 21 00 wew. 3, lub wysłanie wiadomości mailowej na adres: wsparcie@big5.pl zawierającej opis problemu i numer faktury zakupowej.
Kto pokrywa koszt odesłania reklamowanego produktu?
Przy odesłaniu produktu na reklamację – po dostarczeniu do nas potwierdzenia nadania przesyłki wraz z poniesionym kosztem oraz numerem konta zwrócimy środki za transport. Zachęcamy do skorzystania ze strony: Wygodne zwroty gdzie można uzyskać preferencyjne ceny nadania paczki.
Co jest potrzebne do złożenia reklamacji?
Dowód zakupu lub dane na jakie został zakupiony produkt. Przydatny będzie też opis usterki, który naprowadzi serwisantów na usterkę.
Ile czasu trwa procedura reklamacyjna?
Nasz serwis rozpatruje reklamację do 14 dni od momentu odebrania przesyłki przez nasz magazyn.
Nie znalazłeś odpowiedzi na pytanie? Napisz do nas!
Nasi konsultanci odpowiedzą najszybciej jak to możliwe.
Завантаження...