Biuro Obsługi Klienta
Najczesciej zadawane pytania
W jakich godzinach pracuje obsługa sklepu?
Jesteśmy do Waszej dyspozycji od poniedziałku do piątku od 8 do 16.
Czy jako monter/sklep mogę liczyć na upust?
Oczywiście, jesteśmy otwarci na współpracę hurtową. Celem poznania warunków zachęcamy do kontaktu pod adresem: b2b@big5.pl
Gdzie produkowane są Wasze produkty?
Większość naszych produktów pochodzi z krajów Azjatyckich, w tym w szczególności Chin, Tajwanu, Korei Południowej i Japonii.
Czy mogę kupić na allegro/stronie i odebrać osobiście?
Na tą chwilę, jeszcze nie ma takiej możliwości, aczkolwiek pracujemy nad tym, aby umożliwić odbiory osobiste.
Na mojej fakturze jest błąd, jak mogę to poprawić?
Prosimy o przesłanie do nas wiadomości mailowej zawierającej nr faktury oraz dane na jakie powinna być wystawiona. W odpowiedzi odeślemy korektę danych nabywcy.
Co mam zrobić w sytuacji, gdyby przesyłka dodarła do mnie niekompletna lub uszkodzona?
Z naszej strony dokładamy wszelkich starań, aby przesyłki przez nas nadawane były kompletne i zawierały nieuszkodzone produkty. Niestety częstą przyczyną uszkodzenia lub zdekompletowania zamówienia jest złe traktowanie paczki podczas transportu. Dlatego pierwszym i najważniejszym krokiem jest spisanie protokołu szkody z kurierem – koniecznie w dniu doręczenia przesyłki. Bez tego nie będziemy w stanie dochodzić naszych praw z firmą spedycyjną. Następnie prosimy o kontakt z naszym działem wsparcia technicznego pod nr telefonu 34 307 21 00 wew. 3 celem ustalenia dalszego postępowania.
Czy otrzymam fakturę VAT na zamówione produkty?
Tak, do wszystkich sprzedawanych przez nas produktów wystawiamy Faktury VAT.
Twoje zamówienia i dostawa
Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?
Status swojego zamówienia sprawdzisz…
W jaki sposób otrzymam fakturę?
Fakturę w wersji papierowej zawsze dołączamy do przesyłki. Zazwyczaj znajduje się ona w przeźroczystej, foliowej kopercie naklejonej na paczkę. Często pod listem przewozowym. Jeśli nie odnalazłeś faktury skontaktuj się z nami, a my podeślemy drogą mailową wersję elektroniczną faktury.
Gdzie mogę śledzić moją paczkę?
Wszystkie paczki nadajemy kurierem DPD. Aby sprawdzić aktualną lokalizację swojej paczki, należy postępować zgodnie z instrukcjami pod adresem: https://www.dpd.com.pl/Zlokalizuj-paczke.
Ile wynosi czas dostawy?
Czas dostawy wynosi zazwyczaj 1-2 dni robocze.
Czy jest możliwość wysyłki zagranicznej?
W większości przypadków tak. Celem weryfikacji możliwości oraz ceny takiej przesyłki prosimy o kontakt z naszym działem sprzedaży drogą mailową, lub pod nr telefonu 34 307 21 00, wew. 1
Produkty
Czy otrzymam certyfikat zgodności zakupionego produktu?
Wszystkie sprzedawane przez nas urządzenia posiadają certyfikaty CE. Jeśli stosownego certyfikatu zabrakło w opakowaniu to z pewnością znajdziesz go na naszej stronie internetowej w zakładce „Deklaracje zgodności CE”.
Czy do produktu dołączona jest instrukcja obsługi w języku polskim?
Zazwyczaj instrukcja obsługi jest dołączona do zestawu. Zdarza się jednak, że w paczce może brakować papierowej wersji instrukcji. W takim przypadku prosimy o pobranie jej pod adresem: https://new-electric.pl/pl/instrukcje-obslugi
Ile wynosi gwarancja na produkt?
Różne produkty posiadają różną długość ochrony gwarancyjnej. Stosowne informacje zawarte są w opisie każdego z produktów.
Czy towar jest dostępny?
Jeżeli produkt jest dostępny, pod ceną na karcie produktu zobaczysz etykietę ‘w magazynie’.
Reklamacje
W jaki sposób mogę złożyć reklamację?
Celem złożenia reklamacji proszę o kontakt z naszą infolinią pod nr telefonu 34 307 21 00 wew. 3, lub wysłanie wiadomości mailowej zawierającej opis problemu i numer faktury zakupowej.
W jaki sposób mogę zgłosić chęć zwrotu towaru?
Do przesyłki, razem z fakturą, dołączony jest formularz zwrotu. Jeśli chcesz skorzystać ze swojego prawa do zwrotu produktu w terminie 14 dni od daty zakupu, to prosimy o wypełnienie formularza zwrotu i dodanie go do paczki wraz z przesyłką zwrotną. Nie musisz nas dodatkowo informować o tym fakcie.
Czy mogę zwrócić produkt niekompletny/ uszkodzony z mojej winy?
Tak, aczkolwiek nie otrzymasz pełnej wartości zwrotu. W takich sytuacjach wyceniamy koszt skompletowania i/lub przywrócenia produktu do stanu idealnego i wartość tej wyceny odejmujemy od kwoty zwrotu.
Gdzie odesłać zwracany produkt?
Adres naszego magazynu, na który nale¿y odes³aæ zwracany produkt to: BIG5 Magazyn ul. Podkolejowa 45 42-200 Czêstochowa
Kto pokrywa koszt odesłania zwracanego produktu?
Kupujący. My natomiast zwracamy wszelkie wpłacone środki, a jeśli zwracana jest całość zamówienia, również koszt pierwotnej przesyłki.
Co jest potrzebne do złożenia reklamacji?
Dowód zakupu lub dane na jakie został zakupiony produkt. Przydatny będzie też opis usterki, który naprowadzi serwisantów na usterkę.
Ile czasu trwa procedura reklamacyjna?
W zależności od typu reklamowanego produktu i zaistniałej usterki czas reklamacji zazwyczaj wynosi od 2 do 10 dni roboczych.
Nie znalazłeś odpowiedzi na pytanie? Napisz do nas!
Nasi konsultanci odpowiedzą najszybciej jak to możliwe.
Imię:
Nazwisko:
Adres e-mail:
Numer telefonu:
Temat pytania:
Subject:
Wiadomość:
Zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych przez BIG5 Krzysztof Czurczak z siedzibą w Częstochowie, ul. Wysockiego 41/6, w celu odpowiedzi na moją wiadomość drogą telefoniczną lub poprzez e-mail.